donderdag 28 januari 2010

Awards gekregen...




Ha meisjes,


Ik heb de laatste tijd z'n 7 keer een Award gekregen, en tuurlijk vind ik dat geweldig.
Ik bedank al die dames die aan me gedacht hebben , een hele leuke *eer*.
Tis nog maar een jong blog...en nu alweer zoveel volgers en berichtjes, heb het hier zó naar mijn zin...en dat is gelijk mijn antwoord op al die vragen.
Ik hou van mijn hobby met hart en ziel en mag het zó graag doen.
Bedankt voor al jullie lieve en spontane reacties, dat is voor mijn de chocolade op de Bosche Bol.
Mijn *muizen plaag* en de liefste *Forevertjes* die hier wonen hebben het fijn bij mij en....
Ook namens hun....
Warme groetjes en een heerlijke blog tijd.
En bedankt meiden....

2 opmerkingen:

Joke zei

Sommige mensen verdienen het

Anoniem zei

Deze kaart vind ik erg leuk
en me moeder ook.

je buurmeisje Ellen

(nog bedankt voor de heerlijke warme thee.