vrijdag 26 februari 2010

Sneek A Peek....workshop bij Marlous.







Ja, ja morgen is de eerste workshop bij Marlous,

Nu had ik beloofd een klein tipje van de sluier op te lichten dus....
Kijk en geniet:

Dit is 1 van de vele stijlen die we gaan maken.
Het word super leuk en 6 maart is helaas ook al vol maar.....er komen meer workshopjes aan *Spelen met inkt* dus hou het goed in de gaten.

Bedankt voor de super leuke racties, keer op keer ...maar weer.


Warme groetjes en dames, tot morgen of 6 maart, gezellie.

23 opmerkingen:

marijke zei

gaaf anita , eens hoop ik eens langs te kunnen komen , ziet er altijd zo leuk uit wat jij maakt

*Ellen* zei

heeeel benieuwd dus naar de rest

Desi zei

hai anietje
dat beloofd weer wat moois te worden :P:P:P
ik wens je veel plezier morgen met het geven van de workshop :D
fijn weekend alvast
xxxxxxxxxxxxx desi

Maris zei

hi anita, heel veel plezier ,met je workshop geven xx

Joke L zei

Dit ziet er weer goed uit Anita
Extra met glans bewerkt
veel plezier met je werk!!

M@rtine zei

Aniet,

Wow, dat ziet er veel belovend uit, veel plezier morgen!!

Liefs Martine

M@ureen zei

Dat ziet er leuk uit Anita!

Greetz,
Maureen.

anita01 zei

Och de reacties zijn weer zo leuk....maar dames dit is maar een klein mienie tipje he...de dames die mijn workshops kennen die weten dat er vele stijlen voorbij komen....en dit is tink in pink hi,hi, Snoezig he de foervertje...
Het is een onderdeel van wat we gaan maken, dus een klein stukje...nee verder ga ik niet,...hier moeten jullie het mee doen whahah...

Warme groetjes,
Anita.

diana68 zei

nou dat ziet er al veelbelovend uit Aniet...heel veel plezier zaterdag !!

dianax

Francien zei

Nou Anita...ik wens je alvast heel veel succes met de workshops...maar dat komt helemaal goed met jouw creaties die je maakt...dit ziet er al veelbelovend uit..leuk die bolle lettertjes en hartje...ben benieuwd naar het eindresultaat...dus...veel plezier morgen!!
groetjes Francien.

Anoniem zei

Nou Anita,
Ik ben zeker 6 maart van de partij.
Ziet er heel erg leuk uit.
Ben benieuwd naar de rest en kan haast niet wachten.
Warme groetjes terug van mij.
Thea Wildeman

Tineke van der Linden zei

'k Ben benieuwd naar de rest Anita... maar weet zeker dat het net zo schattig is als deze for evertjes!!!
Heel veel succes morgen.

Groetjes, Tineke

Riet zei

Ohh dat ziet er al schitterend uit Anita.

Liefs Riet.

m@deliefjuh zei

spannend.. dit ziet er alweer prachtig uit!

José zei

O, Anita, wat ziet dat er weer schitterend uit, Ik zou ook zo graag eens een workshoppie bij je volgen, maar ik ben meer in het buitenland dan in Nederland, laat staan in Spijkenisse.Tegen de tijd dat ik bejaard ben en tijd heb, ben jij vast al gestopt met je workshoppies!
Liefs van José

Katinka zei

Dat ziet er weer veel belovend uit Aniet ! ik ga je dan ook heel veel plezier wensen en ga der lekker van genieten !

Dikke knuff van mij Xx

mandy zei

he aniet dat ziet er weer veelbelovend uit hoor! Misschien kom ik nog een keer bij je workshoppen! Kijk even hoe ik zit met mijn werk. Ga vooral zo door want wat je maakt is zoooooooooo mooi!
leuk om het met anderen te delen. Heel veel plzier morgen en ik hoor wel hoe het geweest is!
mandy

Yvonne zei

Oooo Aniet....om te knuffelen zijn ze! Heel benieuwd naar het totale project. Veel plezier en ik hoor wel hoe het geweest is! Knuf, Yvonne

Anita zei

Dat zieet er al heel mooi uit. Ben benieuwd naar de rest.

Gr. Anita

Nicoline zei

Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad gisteren.
Ik moet toch snel weer eens een keertje richting Spijkcity hoor

Groetjes,
Nicoline

Kaatje zei

ziet er helemaal leuk uit! Hoe was de workshop?

groetjes,
Annika

Neltine zei

Zeg dat staat je netjes...ons een beetje nieuwsgierig maken:p
Nou ik kan niet wachten om de rest te zien hoor!!! Dus hopelijk zien we snel je kaartje in het echie. Het kan natuurlijk ook een doosjes zijn....Hmmm...nou afwachten maar.
Ik heb ook nog een verrassing voor je op mijn Blog;) dat heb je zeker verdiend hoor;)

Groetjes,
Neltine

Harriët zei

Je creaties die je zaterdag bij je had waren weer helemaal leuk.
En volgens mij vond iedereen het een geslaagde dag.
Tot zaterdag!

Harriët