woensdag 17 maart 2010

Doe@Ding 20 maart...





Het word weer genieten bij Marlous en het gehele team van Doe@ding.

Want as zaterdag gaan om 10 uur de deuren weer wagenwijd open voor de vele hobbyisten.
Er zullen vele demo's gegeven worden en z'n 14 workshops kunnen er gemaakt worden, dus groots aangepakt en heel bijzonder...want de toegang is vrij....

En je kan je er de gehele dag vermaken....
Ook ik zal weer heerlijk *spelen* met mijn nieuwe distress inkt en leuke voorbeelden laten zien, dit is er een van.....

Heb gebruik gemaakt van de nieuwe kleurtjes distress inkt en Flower Silhouette van Spelbinders.

Het stempeltje in weer een heerlijke beer van Forever Friends.

26 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

oh deze ga ik onthouden! leuk! nee super!

Anoniem zei

lente kleurtjes...weer een super idee, gr dinnetjes Hetje

*Ellen* zei

wat een schattig tasje is dit zo, prachtig en heeeel origineel

Miranda Slagboom-de Groot zei

wat een lief tasjes heb je gemaakt. jammer dat ik zaterdag niet kan komen kijken.
groetjes miranda

diana68 zei

leuk tasje Aniet...maar dat doosje hieronder is helemaal top !!

alvast veel plezier zaterdag hoor...

diaan x

sylvia zei

geweldig weer anita! ik kijk al uit naar zaterdag!
tot dan groetjes syl
p.s ik ga een workshoppie geven en ik denk datjij het modelletje ook wel erg leuk zult vinden er zit namelijk een verrassingkje in haha liefs syl

Elly zei

OOh super mooi Anita!
Ik kijk al helemaal uit naar zaterdag, want ik wil heel graag wat beter leren kleuren met distress inkt, en dan ben ik vast bij jou aan het goede adres ;-)
groetjes, Elly

Kitty Dieleman. zei

ook dit is weer fantastich mooi het is een super pronkstukje,wat een techniek.

Groetjes Kitty

Maris zei

wat leukkkkkkkk, en heeeeellll mischieeeennnnn kom ik ook xxx

Christa zei

Helemaal leuk weer Anietje ... zo liefjes!!
Ik ga je zien zaterdag hoor!

Knuff van Chris

Unknown zei

Oohh Anita dit is weer geweldig, hii kom zeker kijken lol.

Tot zaterdag.

Groetjes Suze

Joke L zei

Schitterend Anita

Joan Ottevanger zei

Wat schattig mooi kleurtje ook.

Jannita zei

super je tasje Anita, echt heel leuk gedaan. Helaas is Doe@ding een beetje te ver uit mijn buurt.

BepvS zei

SUPERRR Anita!!!
Liefs, Bep

Jolanda zei

Wat een schattig tasje!!

Hannie Stoel zei

Schitterend Anita.
Zaterdag hoop ik het in het echt te zien.

groetjes, Hannie

Tinchen zei

Sehr schöne Verpackung,gefällt mir.


LG Tinchen

Desi zei

oh oh oh wat een mooi tasje heb je weer gemaakt zeg aniet :P:P:P:P
maar goed dat hij bij jou hangt want ik zou hem vol kwijlen hihihihi
fijne avond gezellige meid :D
gr desi

Jackie Thomas zei

Another gorgeous creation Anita. I love it. xo Jackie

Harriët zei

O wat een heerlijk tasje...en dan weet ik nog niet eens de inhoud...haha!
Gaaf met die impressabilitie.Dat wordt kopen...

Tot zaterdag!Het is dat ik dan druk ben met andere dingen...anders had ik de hele tijd bij je staan kijken...en bij de andere demo's natuurlijk.

Harriët

Eef zei

Hallo Anita,

Wat een mooi tasje heb je gemaakt joh,echt schitterend hoor meid!
Ik kom zaterdag zeker even langs je tafeltje lopen om te kijken wat voor een freubels je nog meer hebt gemaakt.
Tot zaterdag meid!!

Groetjes Eef

Eef zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
M@rtine zei

Oh waanzinnig mooi!!

Wanneer kom je.....;-)

mandy zei

jee anieta, hoe kom je er weer op! gweldig mooi! en die kleurtjes gaaf! en ook het beertje schattig! Je kunt er wat van hoor!
groetjes mandy

Gerda zei

Wauw Anita, prachtige creatie meis. Zoiets zou ik ook wel is willen maken ipv een kaartje hihi
Lieve groetjes gerdaatjuh van der Poel