woensdag 15 september 2010

Different Colors, zo mooi...beterschapje!



Ik heb een spannend beterschap projectje gemaakt.

Het ideetje kreeg ik rond kerst van een dinnetje.

Nu eens tijd om mijn eigen draai eraan te geven en heb het papier bewerkt met Distress inkt :wild honey en rusty hinge. Met een color duster de embozz mal (03) van Crealies gebruikt, zo geweldig leuk om mee te spelen en div kleurtjes te gebruiken, kan ook door de cuttlebug hoor.

Het beterschap stempeltje is van Different colors. En het midden stukje weer bewerkt met glossy accentss...

Nou speciaal voor alle zieke blog bezoekers dit kaartje en ...knap maar snel weer op.


Warme vitamiene groetjes,
Anita.

22 opmerkingen:

Dicky zei

wow, wat een beeldschoon kaartje weer, super. Heerlijk he die tekststempels van Different Colors. Ik ben daar laatst op de beurs in Den Bosch ook weer even lekker los gegaan. Wat een mooie dingen maakt zij ook. Dat kaartje van jou is trouwens nooit meer aangekomen, jammerrrrrrrr. 'k was het alweer vergeten, maar nu ik dit beterschapskaartje zie, denk ik er weer aan. Minpuntje voor TNT weer

Hilda zei

Wauwwwwwwwwwwww Anita, wat een schitterend kaartje..... euhhhhhh solly creatie. Hele mooi kleuren!!!!!!!

Groetjes Hilda

Adrie zei

Mooooooooooooi

Groetjes Adrie

Bernadet zei

helemaal geweldig Aniet!!
Je zou spontaan weer heel snel beter worden als je dit moois in je brievenbus vind;)

Jeanet zei

Niet dat ik ziek ben hoor maar van zo'n kaartje knap je weer heel gauw op hihihi :p ...wat een superrrrrr model Anita , kheb weer genoten bij je ;)
Groetjes Jeanet

Lia zei

schitterend kaartje aniet, mooie warme kleurtjes
liefs lia

Lia zei

schitterend kaartje aniet, mooie warme kleurtjes
liefs lia

Unknown zei

Wat een prachtige kaart weer Buufje mooie warme kleuren geweldig.

Groetjes Suze

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een prachtkaart, heel leuk model, is spannend om open te maken, prachtig bewerkt met het inkt en heel mooie stempels.

groetjes jolande

Anoniem zei

Wat een schitterend kaartje Anita.
Echt ik vind dit zo mooi en knap gemaakt.
Jij kan echt toveren met inkt.

Groetjes Jannie.

Wendy ten Hove zei

Hoi Anita,

Wauw! Dit is prachtig, zeg, erg mooi en sfeervol! Heel leuk dat je hem open kunt vouwen! Leuke stempel is dat! En super mooi met die glossy accents er op, net een sieraad zo, prachtig!

Groetjes,
Wendy

Alina zei

heel erg mooi, Anita!
groetjes, Alina

Thea zei

Prachtig Anita, wat een mooie creatie!
Groetjes Thea
x

Harriët zei

O weer echt een kaartje 'a la Anita'.Een plaatje...maar dan wel super mooi ingekleurd met Distress...

Groetjes,
Harriët
XXX

Margreet zei

het is je weer gelukt Aniet.....ik ben sprakeloos!
xxx Margreet

Riet zei

Wowww Anita,wat schitterend gemaakt,lief die stempel,prachtig papier.

Liefs Riet.

manon's kaartenhoekje zei

wauwwiiieeeee wat een prachtig modelletje weer zeg, oh je zou nu maar ziek zijn en deze kaart krijgen nou dan kan je je alleen maar beterder voelen volgens mij..zeker een spannend kaartje...

liefs manon

Marja Sch zei

Wat een mooi en spannend kaartje Echt super. Gr Marja

Elly en Maartje zei

Wat een prachtig kaartje Anita! Sowieso zie ik hier alleen maar prachtige creaties staan :) leuk om even bij je gekeken te hebben.

Groetjes van Maartje (madeco)

Eef zei

Ooh....ook al weer zo mooi zeg,ik geniet keer op keer weer van je mooie kunstwerkjes meid,toppie hoor!!

Liefs Eef

Joke l zei

Schitterende creatie

Nicoline zei

Schitterend zeg! Prachtig hoor!

Groetjes,
Nicoline