zondag 9 oktober 2011

Bloghop/Blogcandy Crealies Doiley Elements


Wij hebben een nieuwe manier van doilies verwerken ontwikkeld. Met één metalen CREALIES DOILY ELEMENTS stans maak je mbv. de plastic Doilymallen zowel doily cirkels (van mini tot scrapformaat) als doily vierkanten, rechthoeken en randen.
Met behulp van de Doilymallen worden de Doily Elements verwerkt:



Hoe doe je mee aan de blogcandy?

•Meld je aan via het reactieveld.

•Plaats de blogcandy in de sidebar van je blog (als je die hebt)

•Wordt volger

•Geef een reactie op alle creaties die de Designteamleden op dinsdag 11 oktober plaatsen op hun blog.

Op 17 oktober maak ik op mijn blog bekend wie de 3 gelukkige winnaressen/winnaars zijn van het pakketje van beide plastic Doilymallen en één van de Doily Elements stansen.


Heel veel plezier allemaal.
Warme groetjes,
Anita.

6 opmerkingen:

Sinikka zei

Deze candy hoort zich spannend aan. Duim even voor mezelf:-D
Groetjes Sinikka

Miranda zei

Spannend. ga de candy in mijn side-bar zetten en heel hard duimen !
Gr, Miranda

~*~Sandra~*~ zei

mooie candy zeg!
Hij staat op m,n Blog hoor meid.

xxx Sandra

corryskaart zei

hoi anita
graag waag ik een kansje,volger was ik al en gaat het plaatsen op mijn blog
groetjes van corry

manon's kaartenhoekje zei

hooiiiii anita, ben heel erg benieuwd naar de nieuwe mallen en dan zeker naar je creatie's er mee spannend hoor nog een daggie en heb hem geplaatst op mijn blog en volgerrrrrrrr hihi worden??? nee hoor dat was ik al lang hihii
fijne drukke dag gewenst..
tot morgen...

liefs manon

Devlin zei

Super, ik ga zeker mee doen, want ik ben er erg benieuwd naar.