zondag 23 september 2012

Demodagen DoeaDing een tipje....


Ben weer heerlijk aan de stempel gegaan met een van mijn favorieten stempels van Penny Black(Delicate Florals)& Different Colors..
Ook het kaartkarton aangepast bij mijn inkt....zo mooi de tintjes zalmrose/abrikoos bij het creme kleurige stempelkarton.
De bollen zijn ook in 3 kleuren distress markers aangebracht en geblend zodat de lijnen mooi vloeien.
tattered rose-victorian velvet en fired brick.
De rand is geblend met foam en old paper-peeled paint.


Hier kan je goed het lijnenspel zien, waar ik zo weg van ben.....zo herken je altijd dit Papicolorkarton, 
De tekst heb ik weer wazig gehouden, dit vind ik zelf enorm leuk om te doen....Deze tekst techniek is gedaan met lichte tintjes van de distress markers : antique linen-old paper-tattered rose. en is in 3 kleuren aangebracht op mijn stempel en wat gepoetst afgedrukt.
Ben nu eenmaal gek op testen en proberen ....... en soms begint het met een ongelukkige afdruk die dan uiteindelijk....de mooiste kaart naar voren laat komen ;o)


Het speelse hoekje is van Joy, die ik iets verknipt heb....voor een andere look.

Dit kaartje was speciaal voor......jullie.

....maar wil je nu meer ala Anita's zien kom dan naar de  10de DEMODAGEN bij Doe@Ding.
Wanneer: 28/29 september Vanaf 10.00uur gaan de deuren weer open en het is dit keer extra uitgepakt want Doe@Ding heeft weer een scala aan demo's en workshop's in petto....
Dus hou het blog goed in de gaten wie er allemaal komen.
Hier laten de dames al iets van hun kunsten zien en tja.......ik mocht als eerste dit keer, hoe spannend is dat ;o) hi,hi,....ga weer lekker verder SPELEN MET...INKT, tot gauw,


Warme Groetjes,
Anita

29 opmerkingen:

Miranda zei

Hoi Aniet, jij bent ook altijd laat he....net als ik hihi....prachtig weer met jouw kleurtjes en stempels, even genieten voor het slapen......liefs Miranda

Henriette zei

lieve Anita, wat een prachtig kaartje, weer ff terug naar de basic, het wordt tijd om de stempeldoos weer eens te bekijken en te gaan gebruiken, succes op de demodagen he!, liefs Jetty xxx

Bernadet zei

Jee Aniet, wat ziet dit er weer super uit zeg.
Jammer genoeg is Marlous een beetje te ver weg voor mij, maar wat was ik er anders graag bij geweest!!

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje
En wat een super mooie kleuren
Groetjes Margreet

martina's kaartjes zei

wat een prachtige kaart ! supermooie kleurencombo
grtjs, martina
x

Marlies zei

Een prachtige kaart Anita! Heel chique met mooie technieken en een hele mooie stempel! groetjes, Marlies

Karin zei

Wauw prachtig Anita!

Groetjes karin xx

Ditta zei

Heel mooi!! Verheug me nu al op al dat mooi's wat we vrijdag gaan zien!!! Tot dan...
Dikke knuf... Ditta

Grenouille Greetings zei

Such a pretty soft design, Anita! Wonderful inking! Gorgeous! Hugs, Lesley

Ankie vd Polder zei

Wat een schitterend kaartje! Groetjes en fijne zondag, Ankie

Mariëtte zei

Inderdaad een mooie kaart met deze prachtige stempel!

Marion zei

Wauw, wat een gaaf kaartje weer !

Groetjes Marion

Lenie Hempen zei

Wat een pracht kaart Anita.
Echt schitterend mooi.
Heb verder een fijne zondag.

Gr Leny Hempen

manon's kaartenhoekje zei

wauwwwwwwwww wat is die gaafff anita helemaal super weer

groetjes manon

crealinedance zei

Hoi hoi super kaart,mooi gedaan.gr.Nel

Riet zei

Wat een schitterend kaartje Anita.

Liefs Riet.

Tineke zei

Wat weer een schitterend kaartje Aniet en de kleuren passen ook zo gaaf bijelkaar!

Groetjes Tineke

sylvia zei

Hi,
Prachtig!!
Groetjes sylvia

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat een super mooie stempel Anita. Ben er weg van. Maar ook een schitterende kaart.
groetjes
Marja

Irma zei

Hai Aniet , super leuk wat je allemaal weer hebt gemaakt !!. kom het zaterdag allemaal "live"bewonderen hoor !!

Veel liefs IrmaXXX

Anoniem zei

Alweer zo'n prachtige Anita-creatie! Geen wonder dat je blog al richting 1000(!) volgers gaat. Ik ben trots op je!
Liefs, Liselot

Yolanda Pasterkamp zei

Hoi Anita,
Wat een lieve kaart, helemaal mooi gedaan. Is weer smullen!
Groetjes, Yolanda

Joke zei

Schitterend Anita

Anoniem zei

Ben via een ander op je blog gekomen en heb met volle bewondering naar je creatie's gekeken.Wat een schitterende kaartje zeg,ben gelijk volger bij je geworden.Groetjes Joke

Angelique zei

Wat een super mooie kaart.
En wat een mooie kleuren.

Ik ben er ook weer bij een vrijdag en zaterdag.
Het wordt weer super gezellige dagen.

veel liefs Angelique

marijke zei

och anietje wat een mooie zeg , schitterende stempel en schitterende kleuren ook

Henny zei

heel erg mooi Anita

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Prachtige stempels en mooi kleurgebruik Anita!

En dankjewel voor je aardige reacties op mijn blog!

groetjes, Alie :-)

Donna Ellis zei

I have spent my morning enjoying your blog. Such beautiful, delicate, elegant techniques and colors! Thank you for sharing all your ideas. I am inspired!