maandag 28 januari 2013

DEMODAGEN bij Doe@Ding



Ja jullie lezen het goed nog 40 dagen .... en dan zijn
er weer twee geweldige Demo dagen, ik zou zegen noteer
de datums alvast in je agenda dan kan je ze niet missen.
Het wordt als altijd weer dagen vol verrassingen, heel veel nieuws 
op hobby gebied en natuurlijk zijn  er geweldige demonstraties, make a takes en workshopjes te doen.


Ik ben er ook deze keer weer bij...!!!
En hoop iedereen weer in het echt te kunnen begroeten en alles te laten zien op het gebied van stempelen en nog heel veel meer........


5 opmerkingen:

Unknown zei

Ja super weer he Anita, ik ben er ook weer bij heb er zin in ..??
tot dan.

Lieve groetjes Suze xx

Miranda Slagboom-de Groot zei

Kom deze keer ook even gezellig kijken hoor.
Groetjes Miranda

Joke zei

Helaas Anita is het ietsje te ver weg
Maar geniet er zelf van

Lia zei

Ja moet inderdaad wel heel gek lopen als ik niet langs kom.

Liefs Lia

Henny zei

dat sla ik deze keer over , maar ik zie je wel een weekje eerder want dan doe ik de cursus bij doe@ding :)