vrijdag 2 augustus 2013

Sympathy Bugs


Och hoe gaaf blijft mijn stempeltje Sympathy Bugs van Whimsy, we hebben deze vlinders natuurlijk gebruikt bij de afgelopen workshop *heerlijkheden* en vele vonden het een lieffie. Er fladderen nu heel wat van deze vlindertjes rond in Nederland, neem dat maar van mij aan whahahah.


Mallen zijn natuurlijk van Marianne Design Creatables -LR 0240 , LR 0245 en de bloementjes zelf gemaakt uit Mulberry papier van Marianne Design.
Ingekleurd met de distress markers, en door de inkt weer een heerlijk glimmertje gestopt voor het sprankelende effect. En de mal geblend met mijn geliefde Hero Arts schaduw inkt, och en dat effect met fluweelkarton, zo mooi. Alle producten komen bij Doe@Ding vandaan.


18 opmerkingen:

maria's knutselplezier zei

Heel mooi Annita ,zoals altijd!! en zelfs in België woont zo'n vlindertje maar 't ligt nog wat te slapen in de kast!!

Groetjes
Maria

cornelie zei

Schitterend geworden Anita!! Groetjes, Cornelie

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje
en super mooie kleur
Groetjes Margreet

Antoinette Voorn zei

Ik ziet hier gewoon weer weg te kwijlen bij je super mooie kaart ! en die stempel blijft zoooo leuk!!! heel kanp gedaan allemaal!

Sandra zei

Ooo Anita ik vind het een schatje !

Marja Sch zei

Wat ontzettend mooi Aniet. Hoe krijg je het voor elkaar met dat warme weer. Gr marja

Welkom bij Happy Stamper zei

mooi gedaan weer meis, maar idd hoe krijg je het voor elkaar met dit weer hahahhaha.

toch even een vraagje, doe je nu blenden met hero arts inkt ipv distress?

nou het is in ieder geval erg mooi :)

lieve groetjes angelique

anita01 zei

Leuk weer opstarten van mijn blog met al jullie berichtjes, ik bedank jullie weer hartelijk.
Dit kaartje van marianne Design had ik als inspiratie kaart gemaakt bij de workshop's hoor want nu stempelen is te heet. En Angelique ik heb idd met het mooie Hero Arts schaduw inkt geblend, gaaf he. Bij D@D hebben ze ook kleine blokjes inkt, kijk daar maar eens echt gaaf. Nu ruim 30 graden dus ga mijn hangmatje in...tot latertjes...

Miranda Slagboom-de Groot zei

Echt een schatje.
Liefs Miranda

Anneke zei

Wat is dit weer een lief kaartje. De kleur is ook zo zacht precies goed voor de stempel. Echt mooi. Groetjes, Anneke.
www.annekescardart.blogspot.com

Anita Meijer zei

Wat heb je dit weer schitterend gemaakt naamgenootje, helemaal geweldig vind ik het.
Liefs van Anita

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wauw wat weer een mooie creatie!

Groetjes Ida

Tineke zei

Wauwie Anita zoals gewoonlijk weer supergaaf!!!! Je bent een topper.

Liefs Tineke

anita01 zei

Hart verwarmend jullie lieve reacties, mijn dank is groot....

lenywim35 zei

Echt een schatje Anita. Moeilijk zulke dingen te evenaren.
gr leny w

manon's kaartenhoekje zei

wauw wat een gave kaart zeg, heel mooi, zo als jij dat kan

groetjes manon

Anoniem zei

Wat is die mooi!
Groetjes Petra van Dam

Françoise zei

Zo lief, zo mooi !
Groetjes uit België,Françoise