zondag 12 januari 2014

7 jaar Doe@Ding


Was weer helemaal in mijn *stempel* element gisteren bij Doe@Ding.
Onder het genot van een heerlijk kopje koffie met een zalige appelflap van de warme bakker.....
Begon de feest vreugde al in de vroege uurtjes.


PROOST...op naar de 8 jaar Marlous en team van Doe@Ding!

Hoe toepasselijk was mijn tipje van de workshop sluier....we gaan nl. werken met oa ALCOHOL INKT!
En hier een kleine expressie van wat kleurtjes en hoe fraai je daarmee tekeer kan gaan ☺
Meld je via de linkt hieronder aan !

Workshop * PROOST* spelen met inkt.


Liet gisteren op Facebook al zien hoe bijzonder deze inkt kan zijn.....het hangertje is nl. geheel bewerkt met deze ALCOHOL INKT zo ook het passende sfeer lichtje....en wat een super leuke reacties...ik gloei nog na hi,hi,....


LOVE een mooi lint maakt dit kado kaartje af....ik hoorde steeds de leuke woorden van *WAUW-COOL-JEMIG- ANIET!!!! ja ook dit is nl. spelen met inkt en zo kicken want we gaan het doen bij Doe@Ding hoor de nieuwste Workshop *spelen met inkt* de datums lopen storm en het beloofd dan ook weer grandioos geweldig te worden ik zeg alvast *PROOST* !


Heb vele verrast...met deze kleur-rijke demo en de flesjes alcohol in vele kleurtjes verkochten enorm goed.
Ook de Mixatives in 5 kleurtjes gingen als een speer. Het is dan ook werkelijk te leuk om te doen samen met de mooie stempels van Indico Blu.
Ook alle mooie mallen van de SIZZIX waren weer gebruikt....vooral de harten deden het grandioos.
De nieuwste MEMORY BOX liet ik ook graag zien, zowel de grote als kleine werd bewonderd.



De PRIMEUR!

Craft Emotions staat op de grote beurs in Frankfurt met deze schitterende Warme Groetjes kaarten.
Stempels-Stencils en mooie papier blokjes zullen er promoot worden.
En olalal de linten zijn te mooi....vele harten sierde op de kaartjes!
Word vervolgd☺


Natuurlijk weer mooie Alcohol kaarten te bekijken in de winkel van Doe@Ding waaronder deze bjoetie.
Lieve mensen bedankt dat jullie allemaal gekomen zijn, wat een super gaaf feest was het gisteren.
Verrassing want iedereen is gekomen en dat maakt ons zo happy.
Op naar de 8 jaar!


12 opmerkingen:

Esther zei

Het was zeker gezellig.
Aan het van de dag leek je ietwat high van het demonstreren met de alcohol inkt.
Maar je kaartjez waren prachtig.

anita01 zei

Op een feest hoor je mee te doen aan de polonaises nou dat is me wel gelukt whahah Kon ook ineens mooi zingen en de kleuren vloeide over mijn papier....wat heb ik weer genoten zeg..

En ik zeg *proost* op naar de workshop's...en de 8 jaar!

Marja Sch zei

Ik vond het weer super om bij je langs te komen en heb al helemaal zin in de workshop straks. Bedankt voor het heerlijke ontspan moment. Veel liefs Marja

anita01 zei

Marja we hebben samen genoten, vond het zo kicken met deze gave inkt, al vele jaren wil ik er een demo en workshop in geven en nu is mijn wens in vervulling gegaan...zag dat ook jij het geweldig vond...ik kijk naar je uit hoor...we gaan zeker iets mooi's maken xxx

Ditta zei

Door deze foto's heb ik ook even het sfeertje kunnen "proeven" Wat een mooie, bizonder mooie kaarten heb je weer gemaakt!!!
(En nu maar online) dikke knuffel, Ditta

Angelique zei

Wat een leuke foto's.
En mooie creatie's.
Leuk in Valentijn sfeer.

Veel liefs Angelique

maria's knutselplezier zei

Wow Anita, wat heb je weer je best gedaan , prachtige kaarten en wat een mooi werk met alcohol inkten, ik hoop dat ik dat ook mag beleven in de workshop op 3 mei, want ik kijk er enorm naar uit om een met jouw te kunnen werken en veel bij te leren!!!

Groetjes
Maria

anita01 zei

Fijn dat je zo toch kan meegenieten Dita, en beterschapjes hoor xxx

Was me leuk he gisteren, en ben gek op deze harten van oa de Sizzix, MFT en MemoryBox. Rood en lekker rose, alles kan en mag waar je maar van *HOUD* ☺

En Maria ik had al vernomen dat je ook van de partij bent, hoe bijzonder leuk jou aan mijn gedekte stempeltafel *life* te ontmoeten. Ook ik kijk naar je uit hoor...en was je niet jarig in mei?

Warme groetjes en bedankt voor alle leuke berichtjes en mail....

Anita

Elizabeth zei

Ik heb weer genoten van al die schitterende kaarten, die je gemaakt had!! Ik kijk al uit naar de workshop.

Miranda zei

Hoi Aniet, wat ziet het er allemaal prachtig uit en wat jammer dat we er niet bij konden zijn!( auto was niet in orde voor z'ón eind rijden)Ja, alcohol is z'on heerlijk produkt he ...hik....hihi, liefs Miranda

anita01 zei

Super leuk Elizabeth,

De reacties maken me zo vrolijk, echt geweldig zin in en ik zeg tot ziens bij Doe@Ding.

Ja Miranda, de rode alcohol is zo lekker he hi,hi, Heb jullie gemist jammer dat de auto niet wilde hoor maar ik zie je bij de DemoDagen 28 febr en 1 maart toch? Tot dan xxx

Devlin zei

Wauwie!! Prachtig! <3
Maar eh... "leifs"? ;)
Jammer dat het zo'n end bij mij vandaan is...... :/