woensdag 1 januari 2014

Puur met een schitterend 2014



Een sfeerlichtje voor de donkere dagen die we nog hebben in dit verse 2014....
Echt een ala Anita en als het lichtje brand is het zo speciaal en zo mooi....
Dan sta ik even stil...en laat mijn gedachtes gaan....

Vol bewondering groeit er soms iets uit mijn vingers.......zo puur zo....mijn stijl.
Stil staan heel even.... bij de mensen die het zo nodig hebben, die ziek zijn......
Dan gaat mijn lichtje aan......en ik hoop zoals vele met ons.....

Wens iedereen die me lief is.....
Een bijzonder
mooi 2014

Waar je ook bent!


26 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Wat een prachtige woorden Anita !

Een heel goed begin van het nieuwe jaar
met heel veel leuke dingen en knutselen.
De allerbeste wensen voor 2014,
op een mooi en creatief jaar ☺

Veel liefsss van Erica ☼

anita01 zei

Dank je wel Erica,

We gaan enorm genieten in 2014 van alles en zeker op stempelgebied...ga weer aan de slag dus niets leukers dan dat te mogen doen toch...
De mooiste wensen ook voor jou hoor en bedankt voor je trouwe bezoekjes het afgelopen jaar...

Rema designs zei

Wow wat een prachtige woorden
De beste wensen
Groetjes Rebecca

Tineke van der Linden zei

Allereerst wens ik je een gezond en creatief 2014 toe.
Een schitterend sfeerlichtje.
Groetjes Tineke

Elizabeth zei

Voor jullie ook een gelukkig, gezond en natuurlijk creatief 2014!! Wat een supergaaf sfeerlicht.

Natasja's Kaarten zei

Wat een mooie woorden...

En wat een prachtig lichtje heb je gemaakt.... ben er stil van.

De beste wensen voor 2014.

Groetjes, Natasja

Dora zei

wat vond ik dit mooi om te lezen....mooi geschreven.
jij ook de beste wensen.

anita01 zei

Hoe raken jullie me...met die lieve berichtjes.

Dat maakt het bloggen erg fijn en zo weet ik hoe jullie er weer van genieten, mijn dank hoor..echt fijn.

Peet zei

Hoi Aniet,
Een heel gelukkig, gezond, en creatief 2014!
Je lichtje ziet er geweldig uit!!
Peet x

Peet zei

ach vergeet ik het nog..
Bedankt voor je prachtig mooie kerstkaart!!!
Peet x

Anoniem zei

Hoi Aniet,

Wat heb je weer een schitterende creaties geplaatst de afgelopen dagen! Genieten hoor!
Nogmaals een gezond en creatief 2014 gewenst.
Liefs, Liselot

anita01 zei

Hai Peet,

Hoe heerlijk om elkaar al jaren te verrassen met ons werk he, bedankt voor je kaart vriendschap en met plezier weer gedaan hoor xxx ook voor Lot een heerlijk jaar....☺

anita01 zei

Warm al die berichtjes, dan je wel Liselot...en ik koester jou kerstgroet ook enorm hoor...xxx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie warme woorden Anita. Ik wens jou ook een goed, gezond en creatief 2014 toe, dat we nog maar veel inspiratie bij je op mogen doen het komende jaar, het is altijd genieten, lieve groetjes Miranda

Marian zei

Wat een mooie woorden .jJij ook de allerbeste wensen
Voor het komend jaar.
Groetjes

anita01 zei

Ik koester alle wensen van jullie....nogmaals enorm bedankt en vind het echt...geweldig jullie mooie berichtjes te lezen dank jullie wel.

Maria Engelwinge zei

So beautiful! I absolutely love your unique style!!!

By XaLu zei

Wat heb je dat mooi opgeschreven zeg! En wat een schitterend lichtje heb je gemaakt!

De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!

Groetjes,
Nicole

Lia zei

Ook voor jou de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar, hopelijk mogen wij weer volop genieten van jouw prachtige creaties,
groetjes Lia

Pouwla zei

Prachtig Anita!
Liefs Pouwla.

Pouwla zei

O ja, zou je miss. eens een tutorial kunnen maken hoe je deze bloem maakt? Ik heb de stempel ook en vind m prachtig! Liefs Pouwla.

Bernadet zei

Oooh meissie, wat is dit toch weer ontzettend mooi!!!!
Dat we ook dit jaar weer van al jouw moois mogen genieten!!
Voor jou, je mannetje en zoon een supermooi, creatief en bovenal een gezond 2014!!

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wauw prachtig!
Jij ook nog gelukkig nieuwjaar!
En een creatief 2014!

Groetjes Ida

Monique Leonhart zei

Lieve Anita,
Wat een mooie woorden heb je gebruikt om dit nieuwe jaar mee te beginnen. Ik wil jou natuurlijk ook een heel mooi, warm,gezond,gelukkig maar voor een heel creatief 2014 toewensen!!
Lieve groet van Monique

Yvonne zei

Lieve Anita,

Ook de woorden zijn a la Anita! Ik wens jou en al die jij liefhebt een heel mooi, gezond, creatief en gelukkig 2014 toe! Veel liefs, Yvonne

manon's kaartenhoekje zei

wat een prachtige woorden anita

wens jouw ook de beste wensen en een gezond en creatief 2014

groetjes manon