woensdag 26 februari 2014

Dear Friend,


Inspiratie bronnetje 2 met het schitterende Vivant  Silk Sticker wat ik mocht promoten van Craft Emotion.
Lieve Bella een Wild Rose Studio clear stempel ik vind haar zo lief.
Different Colors Veel Liefs.


Italiaanse Rooesje van mijn vriendinnetje gekregen lang geleden maar ze ruiken nog heerlijk
Mooi passend kleurtje toch ☺
En hebben jullie de nieuwe Sizzix mal al gezien, Maroccan Card Front 


Laat ook graag een hele mooie pen zien as demodagen....hier alvast een klein tipje van de fijne glitter sluier...
Bella is ingekleurd met distress inkt.


Penny Black eloquence  ....daar sluit ik deze blogpost graag mee af.
Bedankt voor al jullie super leuke berichtjes, lees ze met veel plezier.

Ga weer lekker verder met mooi's maken voor de demodagen as vrijdag en zaterdag ik hoop jullie allen weer te zien bij dit leuke HOBBY EVENT wat je niet mag missen .


9 opmerkingen:

José zei

Wat een plaatje van een kaart Aniet, een heerlijk groen kleurtje en zo'n lief plaatje erop wat je natuurlijk weer geweldig mooi ingekleurd hebt met Distress inkt. Helaas niet aanwezig bij de demodagen :(
Liefs uit Birsfelden

Tammi zei

Aww, so sweet and pretty design. ~hugs

Elizabeth zei

Schitterend!! Prachtig die kleur groen met roze. Tot vrijdag.

jolanda zei

lief kaartje

Lia zei

Schitterend schattig en wat een mooie kleurtjes, lekker fris, groetjes en tot Zaterdag,Lia

Unknown zei

Mooie kaart, en door dat frisse groen krijg je direct weer zijn in de lente.

Groetjes Marlies

Gerrie's kaarten zei

Lief kaartje mooie kleuren
Tot vrijdag
Gerrie

Erica ♥ zei

En deze vind ik ook super, zo lief en geweldige kleuren ☺

Een hele fijne avond nog.
Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}

manon's kaartenhoekje zei

oh wat een schitterende kaart anita, heelll mooi
zit weer te genieten op je bloggie

groetjs manon