zaterdag 15 februari 2014

Home Decoratie

Kreeg 3 potten en die mocht ik in een Kraft jasje zetten.
Nou dat is erg leuk om te doen kan ik verklappen.
Men nemen Botanical Kraft Papier van Craft Emotions...
3 Taart kantjes.
Mooi Craft Emotions lint in Kraft Stijl.
En Kraft Cord te koop bij Doe@Ding.


Lastig vast te leggen voor jullie maar ik hoop dat het een beetje te zien is zo.
Zo mooi die afbeeldingen en zo speciaal van kleur, echt te gek!
Het bijpassende blok Botanical is ook zo fraai....en geweldig leuk te combineren.

Dop los, en een ronding uitgesneden en dat staat zo gaaf.
Onder iedere dop een andere afbeelding....Label uitgeknipt, randje blenden met Distress inkt.


De bijpassende Sizzix Framelits mallen zijn geweldig te gebruiken, ja er is over na gedacht door Craft Emotions.
Nog even op mijn kast voor een huiselijk sfeertje en nu ook in Engeland te bewonderen.



11 opmerkingen:

crealinedance zei

Hoi hoi heel leuk bewerkt.gr.Nel

Joke zei

Gezelligheid kent geen tijd Anita

Unknown zei

Leeeeuuuuk!!!

Groetjes Marlies

Margreet zei

Wat een gave potten heb je ervan gemaakt Aniet!
Fijn weekend!
xxx Margreet

anita01 zei

Zie ze al gevuld met lekker *OUD HOLLAND'S snoepgoed...tim tum, kaneel brokken en hartjes.

Bedankt voor jullie leuke reacties.

Fijne avond,
Anita.

Ditta zei

Een sieraad voor je huis!
Dikke knuf, Ditta

Elizabeth zei

Schitterende decoraties!! De letters van HOME zijn ook schitterend!!

manon's kaartenhoekje zei

schitterend anita, altijd leuk en lekker voor in je huisje

groetjes manon

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Prachtig!

Groetjes ida

Antoinette Voorn zei

Wat een supermooie potjes ,ik vind het prachtig!

Tineke zei

Wat superleuk gedaan Aniet en weer eens iets anders dan wat ik van je gewend ben ;-)

Groetjes Tineke