vrijdag 4 april 2014

Bewonderen in Nijkerk


Hier mijn trots...de schitterende Heart Pivot Card 115637/0775 van Elizabeth Craft Design.
Heerlijk mijn hart en zaligheid ingelegd en och in het echt verbaasde hij mij zelfs.
Ja soms lukt het zo naar mijn zin en geniet ik dubbel van mijn hobby.


Laat prachtige momentjes erop zien en met de prachtige Agatha Edges 115637/0782 is het dan ook echt feest om deze kaart te maken.
LOVE  LR 0301van Marianne Design heeft een ere plekje op het geheel
Ook de Franse Katten COL 1344 zijn van Marianne Design.



En hoe fraai de Formal Flourish van MFT heerlijk te verwerken op je kaart toch samen met de Vivienne Butterfly van MB

Tuurlijk met Alcohol inkt gespeeld en Mega Flakes en stempels van IndigoBlu daar ga ik in Nijkerk ook mee aan de slag en zal jullie al het mooi's laten zien....klatergoud zoals ik het noem een wonder mooi product wat je kaart nog meer laat stralen.


Kleine impressie van de flakes...Vlinder gestempeld, Flakes erop....polijsten en och dan gebeurd er toch iets mooi's....hieronder de vlinder als het klaar is, bijzonder toch ☺


Natuurlijk mag Mouse on Bluebell van Wild Rose Studio niet ontbreken, heerlijk in kleur gezet met mijn distress markers. De bloemen Bunch of Flowers 2 en blaadjes Curvy Leaves hieronder zijn ook van Elizabeth Craft Design.


Natuurlijk mag Mouse on Bluebell van Wild Rose Studio niet ontbreken, heerlijk in kleur gezet met mijn distress markers. De bloemen Bunch of Flowers 2 en blaadjes Curvy Leaves hieronder zijn ook van Elizabeth Craft Design.


Zeg graag tot ziens 5 & 6 april in Nijkerk.
En wil je nog iets bestellen/reserveren Doe@Ding
Tuurlijk hebben ze ook FB voor meer info.


16 opmerkingen:

CarlavdM zei

Die vlinder is prachtig, ben heel benieuwd naar die flakes...zie je op het AS-event ;o)

Erica ♥ zei

We hebben de mooiste hobby die er bestaat, en we kunnen genieten van
al het moois wat er voorbij komt op hobbygebied, zo ook jouw schitterende
kaart, wat heb je weer je best erop gedaan, het glanst en glittert en
straalt gewoon, super mooi ☺
Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Sandra zei

Wat een beauty Anita ,ik zie je morgen ;-)

maria's knutselplezier zei

Wooow Anita dit is weer een meesterwerk!! Wat hou ik van je mixed media prachtstukken, en ik kom kijken en kopen hoor( als er nog iets over is voor mij !!), ik ben verliefd op al die gouden en duur uitziende flakes , dat is een must, en jij gaat dit alles demonstreren super hoor!!

Groetjes en tot morgen
Maria

anita01 zei

Hoe grandioos leuk al jullie berichtjes, dank jullie hartelijk en graag tot ziens in Nijkerk...ik kijk naar jullie uit.

Wybrich zei

Zo super mooi, zo veel om naar te kijken! Schitterend Anita!
Fijne dagen in Nijkerk! Geniet ervan!

Anoniem zei

Je hebt weer super geweldige creaties gemaakt voor volgende week! Ga lekker genieten!
Liefs, Liselot

Colinda zei

Wat een schitterende vlinders!
Kom zondag zeker even bij je langs.
Veel plezier dit weekend,

Colinda

Bernadet zei

Ziet er geweldig uit met die flakes zo Aniet!! Heb je toch maar weer schitterend gemaakt meis!!
Veel plezier in Nijkerk!
Ik moet het doen met Rijswijk haha, ook heel gezellig hoor

By XaLu zei

Wow, wat een plaatje!
Ziet er super uit.

Groetjes,
Nicole

manon's kaartenhoekje zei

wauww wat ziet dat er weer gaaff uit schitterend

groetjes manon

Monie zei

Prachtig een echt kunststukje Anita! groetjes van Monie

Unknown zei

Schitterend Anita, ik hoop dat je een leuke beurs heb gehad.


lieve groetjes suze

Tineke zei

Wat een prachtige kaart, je hebt er werkelijk van alles ingestopt! En ik vind vooral de warme kleuren mooi...

Anja H. zei

Prachtige kaart, Anita! Ik heb hem ook in Nijkerk 'in het echie' kunnen bewonderen. Er zit zóveel in, en dan nog in zulke mooie warme kleuren ook.... Fantastisch hoor!

Wat was het weer genieten daar hè... Zo gezellig en inspirerend. Nog bedankt voor je leuke demo met de Flakes!

Warme Groetjes,
Anja. x x x

Elizabeth zei

Wat heb je weer een schitterend werkstuk gemaakt!! Ik heb de stans gelijk besteld. Ik vind het wel jammer, dat ik niet naar het Event kon.