donderdag 27 november 2014

Warme Demo Groetjes...


Canvas....het blijft puur genieten om met mooie materialen te werken.
Model is de Create A Card no. 4 van Crealies...maar dan met de Ala Anita swing.
Natuurlijk laat ik dat ook graag zien vrijdag bij de kerst demo van Doe@Ding.


Crea-Nest-Dies no. 4 zijn van de XXL Crealies lijn en hebben een subtiel mooi stik randje.
Er zijn 5 maten in 1 set en 4 soorten en heb je gezien hoe gaaf het te combineren is....met de Partz no. 3 .
Mooi Organza lint gestrikt....

Stempeltje Cuddly Buddly nam ik laatst mee en hier zie je Toby, Tumble's Snowy Day .
Ik heb ook de sneeuwvlokjes gebruikt samen met Embossing poeder van Ranger en Stampendous Frantage Cunky White....Natuurlijk geblend met mijn inktjes....in koele winter tinten.


Crealies heeft ook een scala aan bloemen, ijskristallen , randen ed...deze waren nog uit de tijd dat ik Designer was bij Crealies...tijdloos mooi vinden jullie niet.
Heb de hartjes afgezet met een half zilver pareltje van Rayher.

Neem enorm veel mooi's mee morgen....natuurlijk ook de Craft Emotions lijnen die zo hot zijn op dit moment.....Elizabeth Craft Designs mooi's en allemaal vers van de pers...

Jullie zijn meer dan  welkom vrijdag 28-11-2014 vanaf 13.00 uur t/m 20.00 uur.
Bij de overheerlijke hobbyzaak Doe@Ding in kerstsferen.

Kado tip : kadobon van Sint & Piet.
Die word zo gaaf verpakt bij Doe@Ding wie wil die nu niet.



15 opmerkingen:

Marja Sch zei

Ik zit hier bijna te kwijlen wat schattig weer. Zo cute geen woorden voor. Tot morgen gr Marja

Epie zei

Geweldig mooie kaart Anita .

Groetjess Epie

Caroline Cards zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Weer een echte "warme groetjes"!!!!
Liefs, Caroline

Unknown zei

Wat een prachtige creatie heb je weer gemaakt Anita.Xx

Bernadet zei

Wat ziet dit er gaaf uit zo Aniet!!

Doris knippenenplakken zei

Prachtig stijlvolle chique kaart. I Love it!!
Groetjes Doris

Doris knippenenplakken zei

Prachtig stijlvolle chique kaart. I Love it!!
Groetjes Doris

Miranda zei

Ha Aniet, weer ff heerlijk genoten met een wandeling door je blog! En had een hoop in te halen, wat een inspiratie weer, prachtig.....liefs Mirandax

Unknown zei

Prachtige winterse kaart, heel sfeervol.

groetjes, Joke

Unknown zei

Wat schitterend gedaan, ik ben benieuwd hoe u dat blenden doet.
Groeten van Ageeth

José zei

Prachtig Aniet, zoveel moois weer te zien, ik zal er helaas niet bij zijn morgen, maar gelukkig kan ik er hier ook van genieten.

anita01 zei

Hartelijk bedankt, bloos mijn bedje in zo.....blijft echt leuk jullie verhalen.

Blenden, ik doe het graag voor hoor morgen en anders is een workshop *spelen met inkt* altijd enorm leuk en leerzaam.... 20 dec. de aller laatste in kerstsferen.

Tot morgen en Jose..helaas maar speciaal voor degene die niet komen geniet je toch een beetje mee he...goede vaart en tot gauw,

Warme groetjes,
Anita.

Debby Kuster zei

wat verschrikkelijk jammer dat doe a ding zo ver van mij vandaan is anders was ik zeker komen kijken hoe je deze geweldige creatie gemaakt had, want wat vind ik hem weer prachtig, helemaal super

liefs Debby

manon's kaartenhoekje zei

wowwwww sapper de flap zag wat een super gave mooie kaart.....

groetjes manon

Marion zei

Ohhh !!! Wat een beauty !!!

Groetjes Marion