zondag 14 december 2014

Juweeltjes


Soms heel soms rolt er iets uit mijn handen waar ik zo blij van word.
Net even anders dmv mooie producten zet je dan een kaart/creatie van Elizabeth Craft Design in een ander daglicht....kijk maar eens mee....

Al mijn *Warme Groetjes* zijn op dit moment te bewonderen in de winkel van Doe@Ding.
Maak er een gezellig dagje van in Spijkenisse deze kerstvakantie.


Ik heb gebruik gemaakt van de Ring Accordion 904 van ECD.
Maar toch net even anders want de combinatie met Wild Rose Studio 


Craft Emotions  groothandel voor de winkeliers.


Bister, jullie kennen dit gave product nu wel, zoveel laten zien maar och wat blijft het toch geweldig leuk om mee te *spelen*
Cuddly Buddly Toby Tumble & Robins CB002 een setje stempels zo leuk....en hoog cute gehalte.
Gestempeld met Versafine Smokey Grey
Ik heb het in kleur gezet met mijn Mini Kits Distress Inkt van Ranger.



4 opmerkingen:

Ghea zei

dit is beeldschoon Anita.
Fijne zondag....liefs Ghea

José zei

Oh Anietje, ik zit hier te zwijmelen over deze mooie creatie, wat zijn er een hoop mogelijkheden met deze ringen, ik heb ze ook maar nog maar 1x gebruikt, jij bent een ware bron van inspiratie voor me, ga er meteen mee aan de slag :)

Yvonne zei

Het zijn echt plaatjes.
Liefs Yvonne

Doris knippenenplakken zei

Dit is echt prachtige Anita.
Groetjes Doris