maandag 12 januari 2015

CHAMELEON DEMODAG


Hierbij een nieuw jaar een nieuw bericht en een nieuw product.
Een super mooie marker die in kleur tonen je afdruk/plaatje/stempel in mooie kleuren tovert.
En....de 1ste Tags&More kaart van Elizabeth Craft Designs...levertijd eind januari 2015 bij 

Doe@Ding.

Voor alle winkeliers : Craft Emotions.


Elizabeth Craft Designs heeft schitterende Peel Off Sickers echt teveel soorten en vond er vele leuk.
Om ze nu eens mooi te laten stralen heb ik gebruik gemaakt van de ECD glitter techniek .
ECD heeft 42 Silk Microfine Glitters waaronder...Warm Diamond die heb ik hier gebruikt.

Els van de Burgt heeft een duidelijk You Tube filmpje gemaakt voor u.


Zelf dacht ik dat ik het nog moest leren want ik en mijn Distress Inktjes, potloden en poedertjes dit is different koek toch? Nou het viel zo mee, en kreeg er echt lol in...ook geeft het ontspanning en dat was werkelijk te gek met....een bijzonder mooi eindresultaat.


Nieuw zijn de grandioos leuke Tags&More dit is No. 6 Daisy
Een maatje smaler en te gek leuk gecombineerd met de embossing folder Bouquet E121.

U begrijpt dat alles te verkrijgen is bij Doe@Ding.komt u er nu niet stuur ze dan een berichtje en klik op de rode link.


20 heldere kleuren + Colorless Blender & Detail marker  of heeft u liever een box van 5 mooi op elkaar afgestemde  kleur tonen, ook dat is nu al te pre-orders bij Doe@Ding


Hierbij nodigen wij... Marlous van Doe@Ding en ik u allen uit om te komen kijken hoe deze pennen nu werken...ik zorg voor mooie Warme Groetjes en projectjes om u te laten zien hoe leuk dit nu is...
28 februari vanaf 10.00 uur staat mijn tafel weer gedekt en natuurlijk neem ik ook alvast wat voorproefjes mee van vele nieuwe artikelen van Elizabeth Craft Designs en meer...dat snapt u :) 


Chameleon heeft ook een stand op de CHA . En ze hebben al mijn werk op de beurs in Anaheim  bewonderd en op de foto gezet...hoe kicken ik geniet en ik hoop u weer kleur-rijke nieuwe inspiratie te mogen geven met deze bijzondere markers...word vervolgd :)

Alvast voorproeven, dat kan met Nick...
Kijk HIER het filmpje en geniet.


2 opmerkingen:

Anja zei

zucht kwijl zucht kwijl hahahahahaha wat is dit mooi top! Anita

Wybrich zei

Ik kwam deze markers laatst op internet ergens tegen....ook al zo mooi wat je gemaakt hebt!