woensdag 21 januari 2015

Peekaboo


Samen met Annelies bedenken we leuks...zo vond ik het eens tijd voor een Peekaboo momentje en kijk dan hoe verrassend ineens je kaart word....
Ik hou hier enorm van en jullie....?


Gisteren was dit leuks al te bewonderen op het blog van Crealies waar ik als een rode draad gastdesigner mag zijn...ook voor 2015 beloofd het weer veel leuk's.


De basis kaart is : Crea Nest Lies XXL No. 2
Hartjes stencil: Crealies Mask&More No 14


Je kan erg veel leuks bedenken met deze Peekaboo No. 5 en.....er is nog een Verrassing er is nl. ook een Ronde variant nl. Peekaboo No. 6 ;)
Ik heb er een schuivertje van gemaakt z'n doe kaart blijft genieten....je trekt nl aan het rechter gedeelte en zo schuift......je kaartje tot het vlak links, open is.

Doe@Ding heeft vele tekst stempeltjes van Crealies, ze zijn te gek.


Heb het vlak even *leeg* gelaten, maar je kunt je voorstellen hoe je deze ruimte kunt gebruiken voor je naam, leuke spreuk, net z'n momentje om deze kaart persoonlijk te maken.

Stempeltje Penny Black 1463 C Marching Mouse
Ingekleurd met Distress Inkt.

Crea Nest Lies Small No. 2 als lijstje erom heen ....


Hoe geweldig blijven de Labels&Tags hier het kleinste maatje gestoken in de pocket.

De Mask&More No 14 is wel een aanrader met Valentijn as 14 febr. ik hou zoiezo van hartjes en er zijn 3 maten op deze Masks verwerkt. Het blenden heb ik natuurlijk met mijn Distress Minies gedaan....van Ranger.

Alles is natuurlijk weer te verkrijgen in de web/winkel van Doe@Ding Spijkenisse.


3 opmerkingen:

Marja Sch zei

Oh wooow hij is zo geweldig schattig en zo veel te zien en te bewonderen. Super leuk en lief. Knuffels Marja

Miranda zei

Hij of zij....is weer mooi Aniet, weer ff genieten he? Wat zijn ze leuk he de Peekaboo's? Je hebt ook z' on grenzeloze fantasie he.......heerlijk, liefs Miranda

Margreet zei

Wow, wat laat je ons weer genieten Anita!
xxx Margreet