vrijdag 27 februari 2015

Het strandleven van mijn vriend Rocky


ECD 973 Tags Pivot Card en dan als verrassing op de gave ECD 960 Tags & More 7 Vine gebruikt.
Och wat een lol heb je bij het maken , uniek toch z'n model kaart...en de vakantie kriebels kunnen beginnen....kijk met me mee....



ECD 985 Rocky the Crab , toen ik kennis maakte met deze vriend was het liefde op het 1ste gezicht.
Ik heb dit keer Craft Emotions Happiness Paperstack gebruikt en dat is weer geheel anders.
Erachter het zware Zwarte Kraft van Craft Emotions en voila...

ECD 981 Beach Edges maakt de vakantie pret echt compleet


ECD 987 Palm Tree & Pail een super leuke set
Alles in kleur gezet met mijn distress inktjes van Ranger.


Hoe de fantasie los gaat met al dit leuks is onbeschrijfbaar maar geloof me.....ik zag zand....voelde de zon en och wat hou ik van schelpjes en parels....
JOY is een van de vele houten ornamentjes van Craft Emotions

Morgen staat hij op mijn gedekte tafel bij Doe@Ding....ik laat veel mooi's zien deze dag oa de Chameleon Markers, Crealies en Elizabeth Craft Designs natuurlijk :)

Craft Emotions heeft ECD en Crealies in huis als groothandel.


2 opmerkingen:

Yvonne zei

Wat een grappige kaart Anita.
Heel erg leuk.

Liefs Yvonne

Alina zei

zo mooi, Anita, zo leuk bedacht, ik word er vrolijk van!!!!