donderdag 5 februari 2015

Ranger Craft Spinner bij Doe@Ding



Hoe blij kun je me maken.....
De mensen die me een beetje kennen weten hoe blij ik nu ben.
Mijn dubbele Craft Spinner werkt werkelijk te gek en...staat ook nog eens gaaf op mijn stempelbar.

De handige Craft Spinner van Ranger bestaat in een enkele verdieping, Hierin kun je 8 Blending Tools in kwijt. Ik heb het uitgebreid met de *Craft Spinner Extension Kit. Nu kan ik de 16 favorieten Mini Ink Blending Tool's zo pakken en dat is machtig handig en fijn.


Al mijn mini doosjes Distress Inkt zitten netjes opgeruimd in mijn Ink Storage Kit 
Ik heb 4 doosjes en alles bij de hand nu...


En hoe fijn dat mijn vriendin de namen van iedere kleur kon maken voor me, echt een gaaf kado in een mooi doosje :) en ze zitten erop hoor...de rest staat netjes kant en klaar in een doosje dit zijn de kleurtjes die ik wat minder gebruik op dit moment en mocht het kleuren tij keren, ruil ik ze in 1 hand-om-draai om, makkie.


5 opmerkingen:

Bernadet zei

Dat ziet er goed uit Anita!!

Gina zei

Wauw ! Hoe netjes georganiseerd! Zal je zeker veel plezier aan beleven! Groetjes, Gina

Gina zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Elizabeth zei

Wat een gaaf opbergsysteem!! Maar ja, je kan natuurlijk niet alles hebben.

Unknown zei

Waar kan ik zo'n opbergsysteem kopen?