zondag 1 maart 2015

Foto's van de Warme Groetjes demo met...


Het was grandioos geweldig afgelopen zaterdag in de winkel van Doe@Ding.

Druk ja echt kleur-rijk en zo gezellig ik ben van 10.00 uur tot ruim over 16.00 uur bezig geweest en geen moment dat er geen praatje werd gemaakt over al het mooi's wat ik weer liet zien.

We doen het nu eens dunnetjes over as Den Bosch dagen 5-6 &7 maart.
Samen met Els van de Burgt van Elizabeth Craft Designs verzorgen we een overheerlijke en creatieve demo...veelzijdig en net weer even anders...benieuwd kom ons dan bezoeken bij Stand B152

Virginie bedankt voor het maken van de foto's deze dag.
Er is al een begin gemaakt met het plaatsen van de foto's dus heb je zin kom ook hier even kijken en nagenieten. 



Wil het Doe@Ding team weer bedanken voor de overheerlijke verzorging deze dag en natuurlijk alle klanten, want jullie zijn bijna allemaal komen kijken en och dat maakt z'n dag compleet geslaagd.

Maak nog mooi's dus ga nog even verder en ik zeg graag ...tot ziens ,

2 opmerkingen:

José zei

O, wat heb ik weer een hoop moois gemist, gelukkig kan ik er hier op je blog nog van genieten.

Janette van Otterlo zei

Je had ook weer een heerlijke tafel vol moois. Kom altijd ogen te kort om het allemaal te bekijken. Gelukkig zijn er dan de foto's nog 😃
Grtz Janette