maandag 6 april 2015

Paashaasjes...


De 1ste paasdag ligt achter ons dus nog 1 dag te gaan...en wat was het me zonnig en fijn.

Deze kaart heb ik met plezier gemaakt....Pop Up van Karen Burniston (FB link voor veel inspiratie) een product van Elizabeth Craft Designs en tja dan ben ik in mijn element met cute stempels...

ECD 979 Paris Edges
ECD 974 Rectangle Pull Card


Ik test mooi Aquarel papier...Schut...ze hebben vele soorten en je kan er pas goed over oordelen als je ze allemaal heb geproefd. Vol trots doe ik dit al even en zo komen er hele mooie en verrassende elementen en test resultaten naar voren....
Cuddly Budly heeft enorm veel cute stempels en dit was er weer zo eentje dan smelt mijn stempelhart. Ik kleur gezet met mijn Ranger Distress Inkt. 


Ik ben momenteel helemaal in de moed met mijn landelijke kaarten....
Echt geweldig leuke reacties op gehad met de beurzen , kijk even mee.....en zoek het ei ! 

ECD 989 Countryscapes Country Critters 
ECD 990 Countryscapes Country Fence 
ECD 988 Countryscapes Backyard


Afdrukje verwerkt en bewerkt met Stampendous Enamel, dit is te koop in div kleuren en werkelijk geweldig....vertel er graag over op de beurs in Nijkerk....


Landleven, ik hou er zo van Susan's garden lijn (FB link voor veel inspiratienu te koop bij Doe@Ding.
Haan en kip....poesjes en meneer de haan....in het lente zonnetje .
De knopjes gaan open en het gras word groener....


Kaart bewerkt , heb me gewoon even laten gaan en eens gekeken wat ik allemaal kon doen met de poeders en dat is me leuk....ook een onderdeel in de workshop *spelen met inkt*


Pop Up momentje in de kaart, dat maakt het nu juist zo speciaal met die extra leuke dies die erbij zitten zoals het zegeltje....en nog veel meer dus komt dat zien op het Event in Nijkerk 11&12 april.
Want tuurlijk is Doe@Ding erbij...

Craft Emotions de groothandel ook voor ECD producten.

Fijne 2de paasdag, geniet met de mensen om je heen die je lief zijn ....
Ben verwend met het voorjaar Do zo lief bedankt.





1 opmerking:

Marja Sch zei

Schitterend gedaan Aniet wat een heerlijk landschapje is het worden. Geweldig hoor die ECD mallen met zo'n lief stempeltje. Gr Marja