zondag 30 augustus 2015

Komt dat zien...kom dat zien....


Heerlijk geshopt gisteren na een overheerlijke workshop verzorgd te hebben bij Doe@Ding...
Want 5 september is al bijna en dan is er een gigantisch leuke en speciale demonstratie dag bij Doe@Ding vanaf 10.00 t/m 15.00 uur.

Els van der Burgt zal zelf de gehele dag haar technieken laten zien en die zijn verrassend gaaf.
Marsha Valk uit het design team van Els is erbij dit keer met al haar leuks...ze maakt echt bijzondere creaties en oa Mixed Media wat te gek is.
En Anita Izendoorn it's me lady's.... :) Ik laat oa veel zien met mijn eigen papier lijn Soft Finish Cardstock Anita's Choice.


Ben op dit moment bezig met PanPastels en dat is helemaal te gek op Anita's Choice en dat wil ik natuurlijk graag met jullie delen. Veelzijdig Cardstock en dit is leuk spelen.....en....Doe@Ding gaat LOS....heeft een giga set prijs in petto dus komt dat zien en laat je verrassen...dit mag en wil je niet missen want ook alle nieuwe dies zullen binnen zijn deze dag :)

Nog lang niet klaar maar kreeg vragen of ik weer lekker bezig was.......dus even een kiekje achter de schermen van mijn kleine projectje....word wel heel erg lief.


Bijna niet te doen maar hier een close op van mijn knuffelkarton ha ha....zacht, subtiel en reuze heerlijk in gebruik en.....knip :)
Vanaf 5 september te koop in 2 diktes 230&270 gram bij Doe@Ding.
Craft Emotions is de groothandel voor alle Elizabeth Craft Designs producten dus ook Anita's Choice Cardstock met soft Finisch.

Bijna niet op de foto te zetten maar och wat glanst het mooi deze zachte kleur zilver PanPastel, het werkt heerlijk en snel....en het resultaat verbluffend gaaf. Dus ik ga weer lekker verder, en zeg met een big smile tot 5 september met de Warme Groetjes van ons drietjes,

Els-Marsha-Anita.


1 opmerking:

Marja Sch zei

Ik ben heel benieuwd hoor Aniet. Groetjes Marja