zaterdag 2 januari 2016

Pitten in een nootje...


Een lekker klein muis momentje ala Anita....
Left Overs...die ik al maakte in 2015 


Penny Blackjes och dan smelt ik...dit muisje woont al jaren in mijn hobby keuken en ieder jaar doop ik het haar even in mijn inkt.....heel voorzichtig !
Dit keer in kleur gezet met mijn edding markers op Schut Aquarelpapier.

Het jasje is Kraft van Craft Emotions...schitterend mooi om het even door mijn Elizabeth Craft Embossing folder Spring Leaves  te halen dacht ik en och ja..... nog gaver toch zo :)





Nu hoor ik u fluisteren....edding, ja bekent he lieve mensen maar edding heeft een breed scala aan marker producten en zo ook voor onze hobbywereld.
10 stuks Brushpennen 1340 in een mooi doosje


Te Koop/bestellen bij Doe@Ding , hoe grandioos is dat.
Groothandel natuurlijk Craft Emotions. 


Kusjes No. 13 is een tekst stansje van Crealies.....
XXL No. 27 het doorkijkje...
Partz No. 10 blaast het verhaaltje uit.... van 2015 met de mooiste wensen voor 2016 .



Geen opmerkingen: