maandag 21 maart 2016

Zomerbries....


Zomerbriesje.....ik mis je.

Een over heerlijke combinatie van Elizabeth Craft Designs met een mooie lijn van Craft Emotions.
Afgelopen januari div Warme Groetjes mogen maken met de mooie lijnen en natuurlijk de basis van Karen Burniston ECD 1095 Gift Card Accordion.


Poppy Fields lijn van Craft Emotions is geweldig.....
Stempel setjes vol heerlijke bloemen weelde, vlinders en libelle...
Natuurlijk op mijn geliefde SCHUT 225


CE Alfabet  hoofdletters ZOMERBRIES..... geblend met mooie kleuren....

En dan die CE Vogel , een  4 delige stans waar ik echt van hou.... tja vogeltjes ze fluiten de juiste toon in mijn tuin en ik kan er zo van genieten....


CE  Rietpluimen   echt te leuk gecombineerd om in de juiste kaarten sfeer te komen.


Poppy Field 2de clear stempelset is te gek en geeft veel edding kleur plezier.
Wat kleur aanzetten met deze edding markers en uitwassen met een fijn penseel....wat blijft het toch heerlijk om te doen en zeker bij deze gave stempel.


Ruizen van de pluimen,....deze Accordion Card leent zich geweldig voor mijn vertelkaarten.
Het was een feestje om te maken,...gewoon midden in de afgelopen winter....


Groothandel ECD lijnen Craft Emotions


Geen opmerkingen: