zaterdag 10 september 2016

Spelen met inkt, inspiratie workshop


Bij mijn workshops *Spelen met Inkt* waren veel inspiratie bronnetjes.... weetjes en handige uitleg tips. Mogelijkheden met de ZIG CCRB Markers.... nu snap je ook , als je geweest bent.... waarom de voorbereidingen wel 3 maanden mijn tijd innemen....

Probeer zoveel mogelijk techniekjes uit.... en die deel ik dan weer graag met de meiden die aangeschoven zijn bij deze workshop.... enorm leuk dat er een deel 2 komt....op veler verzoek.
Maar denk dat deel 2 van het vervolg in febr. 2017 verder gaat. Meld u zich aan via Marlous van Doe@Ding en zodra de datums rond zijn krijgt u de mail van mijn workshop.... om u aan te melden :)


Hier laat ik weer een heerlijke stempel techniek zien in rustige ton sur tons kleurtjes.....
Peonie Scrolls stempel is natuurlijk weer van Altenew 


Kan niet alles laten zien maar probeer zo nu en dan wat gave techniekjes hier te showen als geheugen steuntje.... nav de workshop.... hoop dat jullie het leuk vinden.
En wie weet zie ik u dan wel bij deel 2 maar dan maken we er een echte Ala Anita Creatie van hoor.


ZIG CCRB Markers heeft al even geleden mijn hartje gestolen, 80 heldere kleurtjes in een mooie penseel marker gegoten..... dat roept om heerlijke Spelen met inkt momentjes en dit was z'n momentje......en denk u nu van dat wil ik wel eens dichterbij zien.... 
kom dan naar de Doe@Ding Demodagen in Spijkenisse....30 september en 1 oktober van 10.00 uur t/m 16.00 uur.
Enorm veel te beleven en te bewonderen, maar ook te doen dus kom gerust de toegang is gratis.



2 opmerkingen:

Dora zei

Mooi gewerkt met kleur!

José zei

Zo mooi weer Anita, geniet van al je mooie bloemen hier in prachtige kleuren.
Liefs uit Mannheim