zondag 23 oktober 2016

Trick or Treat...


Een kado-label... setje gemaakt met de geweldig leuke dies van Elizabeth Craft Designs.

ECD 1262 Circle Background als basis en die is echt...te leuk.
ECD 1208 Labels & Circles is een veelzijdige set die ik enorm graag gebruik.
Het geheel klemt vast over de kaart en kan ook als boekenlegger worden gebruikt.



ECD 1203 Midnight the Bat , en die na gestanst en in kleur gezet te hebben heb ik hem bewerkt ... zo kicken effect..... en let op zijn strik... ha ha vind hem enig eng!

Ook kun je zo leuk sieraden maken van deze vleermuis he, aan een ketting of wat dacht je van oorbellen.... zie de vleermuis onderaan uit foam echt leuk....


ECD CS 020 Halloween Clear Stamp setje... als kado hoe scary is dat !
Ook op de achtergrond de vleermuis gestempeld en met embossing poeder bewerkt...en geblend.


Hier kun je geweldig mooi de Silk Microfine glitters zien, 2 kleuren mooi gecombineerd en och dat is me leuk spelen... Tuurlijk ECD tape op de voorkant van mijn Soft Finish Cardstock gekleeft en toen gestanst... en als je het tape verwijderd dan de SMF glitters eroverheen, even polijsten door met je vinger de glitters in het tape te masseren... af-kwasten en voila... ps heerlijke kwasten is 3 fijne maatjes.... ook verkrijgbaar bij Doe@Ding lieve mensen.

Lavina stempel siert erachter.... in kleur gezet met mijn favorieten ZIG CCRB Markers.

Alles verkrijgbaar bij Doe@Ding.




2 opmerkingen:

Dora zei

schitterend geheel, mooie stans.

Jokecreatief zei

Een hele mooie kaart. Mooie staans is dat. Mooi geworden.
groetjes Joke.