zaterdag 31 december 2016

Sprankelend Eindejaar...


De aller laatste Warme Groet 2016.....

Voor iedereen een Sprankelend 2017 !


Soft Finish Cardstock
En de schitterende basis van Els ECD 1262 Circle Background
Ik heb alles wat uit de stans kwam gebruikt.... ook weer zo gaaf om deze rondingen te gebruiken op deze manier.


Ben gek op de My Favorite Things Simply Snowflakes....
Passende dies om ze uit te stansen maakt het helemaal leuk.
Gestempeld met de inkt van Altenew. 


Hoe geweldig ECD tape met de Silk Microfine Glitter Deze kleur heet Brushed Pewter en is zo geweldig mooi.... Je strooit het op de plaklaag van de tape even polijsten en voila....


Teksten zijn van Els Brige Sneeuw
Vind het een geweldig leuke set aan combinatie woorden waar je ook as winter heerlijk mee kunt spelen.... Ook passende sneeuwvlokjes in deze leuke set. 


Dit was een serie met de geweldige ECD 1262  Background die ik dus gecombineerd .
Spelen met inkt workshops gaan door per febr. 2017
Januari zal de gehele maand in het teken staan van het 10 jarige bestaan van Doe@Ding

28 januari ben ik bij Doe@Ding met een grandioos gave demo.....
En laat dan ook iets bijzonder zien wat eraan gaat komen en ben laaiend enthousiast erover dus heb je zin kom dan gezellig langs van 10.00 uur tot 16.00 uur bij de mooiste hobbyzaak ever....

Wil iedereen bedanken voor de bezoekjes van mijn Warme Groetjes Blog.
Dat maakt voor mij het te gek om ook met mijn blog voor 2017 door te gaan....

Fijne jaarwisseling allemaal en een fantastisch en creatief 2017





2 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

helemaal leuk, de snijmal op de achtergrond ligt op mij te wachten in de schuif =)
fijne jaarwissel,
grtjs,martina
x

Bernadet zei

Wat een beauty Aniet!
De beste wensen voor 't nieuwe jaar! En vooral een gezond 2017!