dinsdag 9 januari 2018

It Wispers, so listen closely


Ik ben enorm fan van de dies van Suzanne Cannon, ook deze schitterende nieuwe vlinder met swirl is van haar hand.... Het geheel is op en van Soft Finish Cardstock gemaakt maar de vlinder dubbel, de opperlaag is Perkament papier... 


ECD 1433 Butterfly Flourish
ECD CS 073 Love & Hearts Collection


De stempelset Love & Hearts is zo fraai... 


Hierbij heb ik het mooie Nuvo Embossingpoedertje gebruikt


ECD 1280 Fitted Fishtails 
Mijn meest gebruikte basis ondertussen maar de nieuwe Release van ECD is uit!!!!
klik HIER maar eens en bewonder!
Joset..... maar nu ook ModaScrap is *los*
En ook Suzanne is nieuw...met haar schitterende stijl van woorden !!!


Let your heart guide you IT WISPERS, so listen closely 


Voor al u hobby-benodigdheden !


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Aniet,

Ook van jouw geweldige creaties weer genoten, ze blijven zo mooi, uniek en herkenbaar.
Ook jouw kaart hangt te pronken en gaat later dit jaar in de doos 'bewaren'.
Volgens mij begon ons contact ooit met een vraag van mij over Karisma kleurpotloden op HJ en dat is minimaal 12 jaar geleden :-)

Liefs, Liselot

anita01 zei

Hej Liselot,

12 jaar dus al fan en wie weet nog een jaartje langer, maar we blijven elkaar trouw en genieten.... en idd toen kleurde ik al graag met oa Karisma's... heb ze nog hoor maar ondertussen al vele kleur media's verder en allemaal heerlijk om op de kaart/Warme groet te gebruiken...
Op naar de 15 jaar Liselot en super je weer te zien...

Warme Groet met liefs xxx